موسیقی پاپ چیست؟ رل موزیک

جدیدترین اخبار و اطلاعات دنیای موزیک
جدیدترین اخبار و اطلاعات دنیای موزیک را در این وبگاه جستجو نمایید
موسیقی پاپ چیست؟ رل موزیک
ن : بنیتا ت : دو شنبه 18 فروردين 1399 ز : 22:17 | +

موسیقی عظیم مدرن

بیشتر اوقات ، ترانه های ژانر پاپ تبدیل به موسیقی دسته جمعی می شوند ، زیرا برای شنوندگان توده ای نوشته شده است و بسیاری از افراد بدون توجه به جنسیت ، سن ، حرفه و وضعیت اجتماعی آن را دوست دارند. اینها آهنگهایی هستند که به سرعت به یاد می آورند ، شما می خواهید به ضرب آهنگ ملودی بخوانید و رقصید ، آنها شما را تشویق می کنند. برای مثال ، راک ، موسیقی در مورد تجربه کردن است ، در مورد درد ، یک نوازنده اگر آن را حس نکند ، تصنیفی را نمی نویسد. جاز یک فلسفه و خود بیان خاص است ، بنابراین ترکیبات جاز به دنبال شنوندگان خود هستند ، زیرا همه مردم به طرق بسیار متفاوت به جهان نگاه می کنند.

مایلز دیویس

با این حال ، همچنین اتفاق می افتد که مفهوم "رل موزیک موسیقی عظیم" شامل آهنگ هایی از ژانرهای دیگر ، گاه غیر منتظره ترین است. راک ، الکترونیک ، جاز ، بلوز ، یوروپوپ ، روح ، ایندی - و این فقط آغاز است. آهنگ های هر ژانری می توانند محبوب شوند و عشق شنوندگان گروه را جلب کنند.

ممکن است شما را غافلگیر کنیم، اما Despacito لوئیس فونسی یک رگی است. در زمان های مختلف ، آهنگ های نویسندگان آهنگ های غیر پاپ محبوب شدند. دلایل زیادی برای این امر وجود دارد: هر چیزی می تواند بر محبوبیت یک آهنگ تأثیر بگذارد ، از هوا تا وضعیت سیاسی کشور. آهنگسازی در ژانر راک ، جاز و دیگران هنگامی که بیشتر شنوندگان آنها "تأیید" می کنند ، توسط ما "محبوب" شناخته می شوند.

دانلود آهنگ جدید - رل موزیک: https://rellmusic.com/category/dl-new-musics

ما یک لیست پخش کوچک از آهنگ های محبوب در ژانرهای مختلف را برای شما گردآوری کرده ایم:

Zemfira "Arividerchi" - سنگ

استینگ "رز صحرا" - قومی ، پاپ مصنوعی

ویتنی هیوستون "من همیشه تو را دوست خواهم داشت" - روح

Ed Sheeran "شکل شما" - پاپ ، رقص

لوئیس فونسی دسپاسیو - رگیتون

ژانر موسیقی

در غرب فرهنگ پاپ بسیار پیشرفته تر از فرهنگ ماست. برای بسیاری ساده و قابل درک است ، این موسیقی ، نقاشی ، مجسمه سازی ، رسانه و مد را تحت تأثیر قرار می دهد. شنونده روسی بسیار دلچسب تر است و بسیاری از هنرمندان داخلی هنوز دوست ندارند خود را به عنوان هنرمندان پاپ طبقه بندی کنند. این یکی از ویژگیهای ذهنیت ماست - نه خوب است و نه بد ، فقط چنان تاریخی اتفاق افتاد که کلمه "موسیقی پاپ" تا حدودی منفی دارد.

برای اینکه بیشتر توضیح دهیم که چه ترکیباتی را می توان به ژانر محبوب نسبت داد ، ویژگی های اصلی آن را ذکر می کنیم:

- این موسیقی رل موزیک است که به راحتی قابل خواندن است.

- الگوی ریتمیک به روشنی بیان شده از همان نوع ، مناسب برای رقص.

- ساختار آهنگ استاندارد : کوپلت و کر وجود دارد.

- تکرار کلمات؛

- نه تنها؛

- متن، معمولاً از متن ترانه.

صنعت موسیقی جهان موسیقی پاپ رل موزیک خوب و با کیفیت زیادی دارد که وجود آن شنونده ایرانی حتی تحقق نمی یابد ، زیرا در فضای رسانه ای ایرانی زبان نیست.

به عنوان مثال ، در پرتغال ، ژانر فادو بسیار محبوب است. این موسیقی تا حدودی یادآور چانسون است ، اما بسیار جذاب و مناسب برای رقص است. از نظر تاریخی ، فادو یک رقص برزیلی با گیتار پنج رشته ای است ، اما امروز به صورت انفرادی با یک گیتار کلاسیک یا پرتغالی اجرا می شود. نمایندگان مشهور ژانر: آمالیا رودریگز ، کارلوس دو کارمو ، ماریزا ، دالس پونتس ، کامانا ، کریستینا برانکو ، خوزه افونسو.

و یکی از محبوب ترین ژانرها در برزیل sertanejo است. اینها ترانه هایی "رل موزیک" در مورد زندگی آرام و در مورد طبیعت هستند که با یک ویولت با ویولا اجرا می شوند. آنها بیشتر در مرکز و غرب برزیل متداول هستند

Bluegrass به خصوص در آمریکا محبوب است - این موسیقی شبیه موسیقی رل موزیک کشور است ، اما تفاوت در این است که در bluegrass همه سازها به طور متناوب پیشرو می شوند و بقیه در آن زمان در پس زمینه محو می شوند. ویژگی دیگر ژانر این است که فقط از سازهای آکوستیک برای بازی استفاده می شود ، به عنوان مثال گیتار ، ماندولین ، هارمونیکا. بنیانگذار bluegrass بیل مونرو ، رهبر The Blue Grass Boys است.

منبع: دانلود آهنگ جدید رل موزیک

لینک: https://rellmusic.com 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: سبک های موسیقی، ،
.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by hamedan-music-electronic
This Template By Theme-Designer.Com